Unapređenje prodaje i marketinga

Lako je prodati. To može svako da radi, zar ne? Pa, i nije baš tako.

Klikni da saznaš više

Možda deluje lako na prvi pogled, ali onda kada te prvi put odbiju počinje borba sa samim sobom. A sami sebi smo najveća prepreka ka uspehu. I tako iz dana u dan u traženju lakših načina pronalazimo i veoma dobre izgovore, poput onih to „kod nas ne može tako“, „lepo to zvuči u teoriji, praksa je ipak drugačija“, i sl.

Zapravo, najteže je izaći iz zone komfora. Lakše je uvek tražiti krivca u drugome nego u sebi. Možda jeste lakše, ali bolje svakako ne, zato što tek kada prihvatimo da grešimo možemo i da ispravimo tu grešku. Tek tada otvaramo prostor za učenje. Učenjem napredujemo, a napredovanjem ostvarujemo sve bolje rezultate.

Prodaja je proces kao i svaki drugi, i što bolje postavimo taj proces i rezultati će biti bolji. Naravno da svaki proces zahteva određene segmente koji su merljivi, pa tako i ovaj prodajni kreiramo da bude merljiv. Često mnoga preduzeća i mere rezultate, najčešće one finansijske. Međutim, kada shvatimo da rezultat nije u skladu sa postavljenim ciljevima uglavnom bude kasno za unapređenje. Tada nam ne preostaje ništa drugo nego da se pomirimo sa tim.

Dakle, nije dovoljno samo postaviti ciljeve. Prvi korak u dobroj prodajnoj i marketing strategiji današnjice jeste razumevanje. Razumevanje tvog posla, ali i razumevanje tvog kupca - ko je on, kako razmišlja, koje emocije nosi sa sobom. Jer bez toga, i prodaja i marketing su samo pucanje u prazno.

Da bismo dobro uradili svoj posao, važno je da upoznamo tebe, šta tačno radiš, ali i tvog kupca. Da razumemo šta je ono što te izdvaja, i da na osnovu toga kreiramo i prodajne procese usmerene ka rezultatu, kao i marketing aktivnosti koje dovode kupce do tvog proizvoda i pune tvoj budžet.

Neka tvoje aktivnosti budu usmerene ka pravom cilju.