Digitalni marketing

Prvi korak u uspešnoj marketing strategiji je razumevanje. Razumevanje tvog posla, ali i razumevanje tvog kupca - ko je on, kako razmišlja, koje emocije nosi sa sobom. Jer bez toga, marketing je samo pucanje u prazno.

Klikni da saznaš više

Počinje uobičajeni dan. Na putu ka poslu pretražuješ zanimljiv sadržaj na svom telefonu, slušaš podkast ili muziku na nekoj striming platformi. Povremeno ti razne reklame odvlače pažnju, neke te nerviraju, ali nađe se i poneka koja ti bude zanimljiva. Kada se to desi, tada obično pratiš link ka destinaciji na koju te ta reklama upućuje.

Kada dođeš na stranicu na koju te je reklama uputila, može se desiti da budeš zatrpan/a informacijama koje te baš i ne zanimaju, a može se desiti i nađeš informacije o usluzi ili proizvodu koje ti daju dovoljno razloga za kupovinu. Sigurno ti se to skoro svakodnevno dešava, zar ne?

Marketing današnjice je marketing koji je zasnovan na performansama i koji donosi merljiv rezultat na kraju balade. Naš posao je da kreiramo upravo takve reklame, koje pravoj osobi u pravom trenutku privuku pažnju. Takođe, naš posao je i da kreiramo stranicu na koju će ta prava osoba doći, i da joj na toj stranici pružimo upravo one informacije koje će je motivisati na kupovinu.

Da bismo dobro uradili svoj posao, važno je da upoznamo tebe i tvoj posao, ali i tvog kupca. Da razumemo šta je ono što te izdvaja, i da na osnovu toga kreiramo reklame koje dovode kupce do tvog proizvoda i pune tvoj budžet.

Neka marketing postane investicija, a ne trošak.